Piegāde & atgriešana

Piegāde

Ja prece ir uz vietas veikalā, tad piegāde ir no 1-3 darba dienu laikā visā Latvijas teritorijā! Ja prece pieejama pēc pasūtījuma un nav uz vietas veikalā, tad piegādes termiņš var būt no 2 līdz 10 darba dienām! Dažām preču grupām piegādes laiks var būt arī ilgāks.

  1. Piegādes izmaksas preces cenā nav iekļautas.
  2. Izmantojot kurjera dienestu pakalpojumus preču piegāde tiek veikta saskaņā ar kurjeru cenrādi.
  3. Pēc pasūtījuma noformēšanas un samaksas preču piegāde tiek veikta 1-10 darba dienu laikā.
  4. Piegādes termiņi var mainīties atkarībā no piegādātāja īpašiem noteikumiem un preces pieejamības noliktavā.

1. Pasūtiet produktu un norādiet piegādes metodi

2. Jūs saņemsiet pasūtījuma apstiprinājuma ziņojumu e-pastā.

3. Gaidiet, līdz Jūsu pasūtījums tiks piegādāts.

4. Saņemiet savu pasūtījumu izņemšanas zonā.

“Omniva” piegāde uz pakomātiem.

Cenas par Omniva piegādi uz pakomatiem. Sūtījumu izmērs SML Cenas ar PVN, EUR no 3,00 no 3,00 no 3,00Sūtījumi iedalās pēc 3 izmēriem.

“Omniva” piegāde ar kurjeru.

Cena par kg.1 Zona*2 Zona*3 Zona*0.4 euro**no 6,52 euro**no 10.86 euro**no 15.00 euro**

Cenas EUR ar PVN**

Latvia

Zone 1*: Rīga

Zone 2*: Ādažu nov., Aizkraukle, Alūksne, Babītes nov., Balvi, Baldones nov., Bauska, Carnikavas nov., Cēsis, Daugavpils, Dobele, Garkalnes nov., Gulbene, Inčukalna nov., Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Ķekavas nov., Krāslava, Krimuldas pag., Kuldīga, Liepāja, Limbaži, Ludza, Madona, Mālpils nov., Mārupes nov., Ogre, Olaines nov., Preiļi, Rīgas rajons, Rēzekne, Ropažu nov., Salaspils nov., Saldus, Saulkrastu nov., Sējas nov., Sigulda, Siguldas nov., Stopiņu nov., Talsi, Tukums, Valka, Valmiera, Ventspils

Zone 3*: citas Latvijas pilsētas


“DPD” piegāde ar kurjeru.

Paku piegādes cenasRīga(EUR) ar PVN Lielākās pilsētas* un reģioni**(EUR) ar PVNPārējā
Latvija 
(EUR) ar PVN
Pamata cenano 4,84от 6,05 no 12,10
Cena par kgno 0,19no 0,31no 0.49

* Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Daugavpils, Dobele, Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Krāslava, Kuldīga, Liepāja, Limbaži, Ludza, Madona, Ogre, Preiļi, Rēzekne, Saldus, Talsi, Tukums, Valka, Valmiera, Ventspils

**Novadi: Ādažu, Babītes, Baldones, Carnikavas, Garkalnes, Inčukalna, Krimuldas, Mālpils, Mārupes, Olaines, Ropažu, Salaspils, Saulkrastu, Siguldas, Stopiņu, Sējas, Ķekavas.

Preču atgriešana

Atteikuma tiesības

  • Jums ir tiesības 14 (piecpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
  • Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis vai nodevāt tai pilnvaru saņemt preci, paziņojot pasūtījuma ID, ir ieguvusi preces valdījumā.
  • Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs Workstore, juridiskā adrese Meirānu iela 5, Rīga, LV-1073, telefona Nr. +371 24000300, e-pasta adrese info@workstore.lv par lēmumu atteikties no šā līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu**.
  • Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

Atteikuma radītās sekas

  • Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējām darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda maksa.
  • Jums preces jānosūta atpakaļ vai jānodod mums birojā (adrese) bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
  • Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Piemēram, prece (preces) ir tehniski vai vizuāli bojāta, izlietota un/vai nolietota (preces vai tās komponente, sastāvdaļa) vairāk, kā par 5% (pieciem procentiem), piemēram, šādas preces, kā smaržas, tualetes ūdeņi, toneri, tintes kasetes, krēmi, neuzlādējami akumulatori, baterijas, kafijas automātu dzirnaviņas, putekļu sūcēju atkritumu tvertnes un citas tamlīdzīgas preces un to daļas.
  • Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā (tajā skaitā, iepakojuma pilnīgu un nevainojamu saglabāšanu).

Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:

  • 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
  • preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
  • preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā el.zobu birste, epilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, multikatls, ausīs ieliekamās audio austiņas, Bluetooth austiņas, ķermeņa kopšanas līdzekļi un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
  • prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
  • patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
  • saņemot preci ar kurjeru, lūdzu, pārliecinieties, ka iepakojums nav bojāts. Ja bojājumi ir, tad obligāti norādiet tos preces pieņemšanas aktā pie kurjera. Ņemiet vērā, ja iepakojuma defekts netiks fiksēts pieņemšanas aktā preces saņemšanas brīdī, tad tālāk mēs nevarēsim izskatīt Jūsu pretenziju par iepakojuma bojājumu un preci tajā;
  • ja iepakojumam nebija bojājumu, taču, atverot to, Jūs konstatējāt, ka: 1. prece ir ārēji bojāta (piemēram, sasists ekrāns vai korpuss); 2. trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektā (piemēram, blenderim nav sasmalcinātāja naža, klēpjdatoram nav pievienots lādētājs), tad trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un iesniegt mums pretenziju. Visas prasības, kuras tiks iesniegtas vēlāk, netiks izskatītas;
  • patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
  • līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;

Sudzību izskatīšanas kārtība
Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risinašanu, norādot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu; strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.